wtorek, 13 października 2009

Przystawka do frezowania na tokarce







Właśnie dokończyłem moją przystawkę do frezowania. Zastosowałem zwykły tani kątownik (dałem do frezowania powierzchnie, aby uzyskac kąt prosty ) i przymocowałem do niego suport z tokarki stroną śruby fi 20mm , a do drugiej strony przymocowałem imadło. Frezuje się fajnie, jestem zadowolony. Na razie aluminium PA6. Stali nie próbowałem jeszcze.Żadnych drgań, wszystko ładnie jak w masełku. Przesuw pionowy ok. 40mm, przesuwy poziome takie jak ma tokarka czyli dużo większe.













10 komentarzy:

  1. ile kosztuje tego typu przystawka? Korzystam najczesciej z usług http://www.mettec.com.pl/, jednak znam się na tym i sam myślę o skompletowaniu sprzętu gdyż mam w tym doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, a już myślałem o kupnie gotowej przystawki za parę stówek. Na moje oko, warto byłoby dospawać trójkąty usztywniające żeby powstało coś w rodzaju kątownika maszynowego jak gotowce z odlewu. Będzie sztywniejsze, szczególnie przy próbach frezowania stali. Oczywiście przed frezowaniem płaszczyzn kątownika na gotowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. 59 yr old Help Desk Operator Randall O'Collopy, hailing from Leduc enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Genealogy. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Eclipse. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli interesują cię siłowniki hydrauliczne produkcja polecam oferte firmy Rotar. Widziałam, że mają siłowniki hydrauliczne w bardzo dobrych cenach. Poza tym w ich ofercie znajdziesz rónież frezowanie CNC. Firma ta jest bardzo profesjonalna i cieszy się zaufaniem klientów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze to teraz wygląda i pewnie jeszcze lepiej działa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa, a czy jest może taka dostawka do toczenia cnc?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra konstrukcja, czy są z nią jakieś problemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzędzia Knipex to marka oferująca narzędzia, które cieszą się uznaniem w branży za swoją wytrzymałość i ergonomię. Firma produkuje narzędzia ręczne, takie jak szczypce, kombinerki, a także specjalistyczne narzędzia dla elektryków i hydraulików. Knipex jest synonimem jakości i niezawodności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkryj niezawodność i jakość w jednym miejscu! Nasz sklep oferuje szeroki wybór części, takich jak koła zębate, taśmy transportujące i pasy. Zadbaj o sprawną pracę swoich maszyn i wybierz nasze produkty już dziś! https://euroband.pl

    OdpowiedzUsuń

Licznik odwiedzin

Internetowe liczniki

stat4u

Łączna liczba wyświetleń